piątek, 11 czerwca 2010

Fotopolis Expo - "targi" foto w stolicy


Tegoroczne targi fotograficzne Fotopolis Expo, nie zrobiły na mnie zbyt pozytywnego wrażenia. Oczywiście, porównując do tych z poprzedniego roku, kiedy to było więcej wystawców i więcej atrakcji dla odwiedzających.

Relacja z października 2009 TUTAJ

Nie mniej jednak, szczęśliwie udało mi się zrobić kilka kadrów moim zdaniem wartych pokazania. Zapraszam.

Na pierwszy ogień tzw Ring aparatów i 5d mkII w akcji w tandemie z 85 1.2L. Dziewczyny niestety zasłaniały samochód...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Warsztaty szkoły "Akademia Fotografii" - jeśli te zajęcia miałbym potraktować jako reklamę szkoły - niestety, nie zostanę jej studentem :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Piętro, które w zeszłym roku pełne było wystawców, tym razem było kompletnie puste. Swoją drogą, znakomite miejsce na sesję portretową :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alfa Romeo Giuletta zamyka stawkę ;-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6 komentarzy:

  1. bardzo dobrze ująłeś detale, niesamowite, jak się warsztat polepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję bardzo. Zaraz pewnie zobaczę Twoje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciekawe i różnorodne kadry. Przy każdym zatrzymałem się i popatrzyłem - brawo Macieju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba. Sam jestem całkiem zadowolony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Przyjacielu, że jestem olbrzymim fanem twoich krzesełek :) Bardzo pozytywnie odbieram te foty

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobraź sobie mój zawód gdy znalazłem tam tylko takie, nowoczesne krzesełko ;-) A idealnie by pasowało stare, drewniane i obdrapane. Jak to mówią: jak się nie ma co się lubi... :-P

    Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń