wtorek, 19 października 2010

Plener w Rucianem cz3 Ford Kuga


Ostatnia porcja zdjęć z pleneru, zatem już najwyższy czas na prezentacje Forda Kugi :-)

Kuga była główną nagrodą (a konkretnie jej użyczenie na weekend) w konkursie fotograficznym, organizowanym przez miesięcznik FOTO oraz Forda. Należało zrobić zdjęcie przedstawiające jednego z Fordów (był Focus cabrio i właśnie Kuga) i tak właśnie wszedłem w jego (czasowe niestety) posiadanie.

Prowadzenie tego samochodu było czystą przyjemnością - mocny silnik, kulturalnie pracujący, bardzo bogate wyposażenie - oj żal było oddawać ;-) Komfort jazdy był czymś co zapamiętam najlepiej - nie miałem okazji jeszcze prowadzić samochodu tej klasy. A do dobrego człowiek się łatwo przyzwyczaja :-)

Podziękowania dla Forda za samochód i pełen bak paliwa oraz dla FOTO za prenumeratę :-)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ile pali ?!? 14,5 litra ?!? :-D (w końcu te 200 koni trzeba czymś napoić)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja jestem autorem tylko zdjęcia nr 3, nr 5 - Mała, natomiast reszty - Wojtek (warlord231 z Fujiklubu) - dziękuję Wam :-)

1 komentarz:

  1. Patrząc na ostatnie zdjęcie nasuwa mi się takie spostrzeżenie: albo tak zacieszasz bo dowiedziałeś się ile pali, albo można to zobrazować słowami: - co ja mam poprowadzić?! ;)

    OdpowiedzUsuń