wtorek, 3 grudnia 2013

Praga - cz.1, tzw. mix

Po dłuższej przerwie zapraszam do obejrzenia zdjęć z Pragi. Materiału jest sporo, dlatego podzieliłem go na n części. Na szczęście n nie dąży do nieskończoności, ale spodziewam się 7. Na początek mix ;-)

Nasz przewodnik, Pavel, zaczął oprowadzanie nas od pasaży handlowych.





Lucerna (latarnia) to dość znane miejsce, a już z pewnością warte odwiedzenia.



Różne pomniki jeźdźców na koniu widziałem...ale takiego jeszcze nigdy.



W drugim ujęciu (podobnym zresztą do pierwszego ;-) )



Pozostałe kadry z pasażu.









To tylko zdjęcie plakatu...ale ta postać mocno przykuła mój wzrok.



Afrykański (?) stwór znaleziony w jakimś zaułku.



Niewielki park nieopodal Lucerny.






Latarnia w centrum.



Piesek znaleziony w Instytucie Polskim.



Na koniec trzy (zupełnie odmienne) zdjęcia z Żiżkov'a. Żiżkov to dzielnica Pragi, podobna do Warszawskiej Pragi ;-)







6 komentarzy:

  1. Super, zwłaszcza naschodowo-kolumnowe (z fotokoleżanką) - jak Piranesi w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, do Piranesi'ego to jednak daleko ;) "Fotokoleżanka" to forumowiczka Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycyjnie świetna seria Maćku !!!

    PS. Ta głupia weryfikacja obrazkowa z wpisywaniem haseł jest (wybacz) idiotyczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Arek. Weryfikację wyłączyłem, zobaczymy czy będzie spam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo...i Ania się załapała :) A tak ogólnie, to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam weryfikacji i spamu. Jachu nie ma weryfikacji i czasem spam u niego wyskakuje. Nie wiem od czego to zależy...
    Napisałem o tym bo pięciokrotnie musiałem wklepywać ledwie czytelne litery - a to dla mojego lenistwa mocna próba ;)

    OdpowiedzUsuń